Ewidencje i Rejestry

Rejestr umów

Rejestr umów

Ewidencje i rejestry

W SAMODZIELNYM ZESPOLE PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA PRAGA POŁUDNIE PROWADZONE SA NASTĘPUJĄCE REJESTRY I EWIDENCJE

 

DZIAŁ KSIEGOWOŚCI

  1. Rejestr podatku VAT
  2. Ewidencja majątku SZPZLO Warszawa Praga Południe ( środki trwałe i wyposażenie)
  3. Ewidencja dokumentów finansowych wystawionych przez SZPZLO
  4. Rejestr wydawanych druków ścisłego zarachowania ( kwitariusze)na placówki SZPZLO
  5. Ewidencja księgowa wszystkich operacji finansowych i gospodarczych SZPZLO
  6. Rejestr pism wychodzących działu

DZIAŁ KADR I PŁAC

  1. Rejestr wysłanej korespondencji
  2. Książka wyjść służbowych i prywatnych
  3. Rejestr kart ocen procesu adaptacji pracownika
  4. Wykaz dokumentów przekazywanych do archiwum zakładowego

DZIAŁ MARKETINGU I PROMOCJI ZDROWIA

  1. Rejestr postępowań o udzielenie zamówień na świadczenia zdrowotne
  2. Rejestr skarg i wniosków
  3. Rejestr pism wychodzących (Sekcja Promocji Zdrowia)
  4. Rejestr faktur przychodzących i wychodzących (Sekcja Promocji Zdrowia)
  5. Rejestr wniosków i zgód udzielanych przez SZPZLO Warszawa Praga Południe przedstawicielom firm farmaceutycznych, którzy odbywają spotkania z personelem medycznym w Zakładach Lecznictwa Otwartego wchodzących w jego skład (Sekcja Promocji Zdrowia).

DZIAŁ ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZY

  1. Centralny rejestr umów ( w wersji elektronicznej)
  2. Wykaz umów najmu/ dzierżawy
  3. Rejestr zarządzeń Dyrektora SZPZLO Warszawa Praga Południe
  4. Rejestr pełnomocnictw i upoważnień
  5. Rejestr pism wychodzących z działu
  6. Rejestr uchwał Rady Społecznej
  7. Rejestr akt osobowych znajdujących się w archiwum

sekretariat Dyrektora:

  1. Rejestr pism przychodzących do SZPZLO Warszawa Praga Południe
  2. Rejestr dokumentacji medycznej wysyłanej do ZUS
  3. Rejestr listów wysłanych
  4. Rejestr pism wychodzących
  5. Rejestr kontroli zewnętrznych i wewnętrznych
  6. Rejestr pism skierowanych do Dyrektora ds. Lecznictwa
  7. Rejestr pism wychodzących od Dyrektora ds. Lecznictwa

SEKCJA  ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 

  1. Rejestr pism wychodzących z Sekcji Zamówień Publicznych
  2. Rejestr umów
  3. Rejestr postępowań o udzielenie zamówienia
  4. Rejestr zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł neto
  5. Rejestr zamówień bieżących w danym roku
  6. Rejestry faktur
  7. Wykaz planowanych zakupów na dany rok

SEKCJA TECHNICZNA

  1. Rejestr pism wychodzących z Sekcji Technicznej
  2. Ewidencja przychodzących i wychodzących dokumentów finansowych

BHP

  1. Rejestr wypadków przy pracy
  2. Rejestr zachorowań - podejrzeń na choroby zawodowe
  3. Rejestr wyników badań czynników szkodliwych
  4. Rejestr prac i pracowników narażonych na czynniki biologiczne - grupa 3 i 4
  5. Rejestr prac i pracowników narażonych na czynniki rakotwórcze lub  mutagenne
  6. Rejestr zakłuć w kontakcie z czynnikiem biologicznym
  7. Rejestr szkoleń wstępnych BHP
  8. Wykaz stanowisk pracy, na których występują czynniki szkodliwe i uciążliwe

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba